مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 18:122022-05-21سياسي

پیگیری سوت زنی فارس| دادستان سمنان از مرکز توانبخشی معلولان بازدید کرد+ عکس


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در بررسی پرونده ضرب و جرح شدید یک معلول سندروم داون در یکی از مراکز توانبخشی سمنان، از این مرکز بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدشریف ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان امروز در بررسی پرونده ضرب و جرح شدید یک معلول سندروم داون در یکی از مراکز توانبخشی سمنان، از این مرکز بازدید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با همراهی سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان و معاون توانبخشی بهزیستی استان از مرکز بیماران ذهنی در شهرستان سمنان که این روزها حاشیه ساز شده است، بازدید کرد.

ابراهیمی در این بازدید، از بخش های مختلف این مرکز دیدن کرد و اطمینان داد تا پرونده مفتوحه را تا حصول نتیجه نهایی با اولویت پیگیری کند.

خبرنگار ما بر اساس سوژه ای که در سامانه سوت زنی فارس ثبت شده بود، مطلع شد که یک بیمار سندروم داون با شرایطی نامناسب از یک مرکز توانبخشی در سمنان، با آمبولانس به بیمارستان کوثر این شهر منتقل شده است.

مهدی ، برادر این بیمار سندروم داون است که در پیگیری های بعدی، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، ماجرا را شرح داد و ادعاهایی را درباره شرایط نامساعد جسمانی برادرش در پی ضرب و جرح در این مرکز توانبخشی مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری سوت زنی فارس| دادستان سمنان از مرکز توانبخشی معلولان بازدید کرد+ عکس

پیگیری سوت زنی فارس| دادستان سمنان از مرکز توانبخشی معلولان بازدید کرد+ عکس